پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش سائر

پمپ کف کش سائر

برند سائر

برای پمپاژ آب از چاه ها، معمولا از پمپ کف کش چاه عمیق ، پمپ شناور و پمپ های لجن کش استفاده می شود. البته بدیهی است که تفاوت هایی بین پمپ کفکش و شناور، همچنین پمپ کف کش و لجن کش وجود دارد. از جمله برند های پمپ کف کش لئو و نمونه های داخلی نظیر کفکش توان تک را می توان نام برد. در این مقاله قصد داریم به توضیح پمپ کف کش سائر بپردازیم. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت پمپ کف کش ایتالیایی و به صورت اختصاصی قیمت پمپ سائر (شامل کف کش و لجن کش سائر) با ما تماس بگیرید. همچنین در قسمت محصولات سایت، قادر به مشاهده کاتالوگ پمپ سایر نیز می باشید.  

برند سائر متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ در کاربری خانگی، صنعتی و کشاورزی از سال 1951 است. امروزه به کشورهای دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه پوشش انواع کاربرد ها می باشد. همچنین رنگ آن نشانه پیشرفت و توجه به کشاورزی است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ کف کش سایر می باشد که در ادامه کاتالوگ پمپ سایر نیز ارائه شده است.

برند سائر

ویژگی های پمپ کف کش سائر

این برند از پمپ کفکش دارای تنوع مدل بالایی می باشد که در ادامه به اختصار به آن ها اشاره شده است. موارد ذکر شده در جدول پایین، همچنین اطلاعات بیشتر در کاتالوگ پمپ سایر مطرح شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس پروانه
MINO33 5.9 4.2 نوریل
PD 400 16.7 66 برنز، چدن و استیل
PD 500 13 24 برنز، چدن و استیل
PD 900 16.7 66 برنز، چدن و استیل
TEX-D 18 39 چدن

 

جهت دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب درست نوع آن ها، همچنین استعلام قیمت پمپ سائر با کارشناسان ما به شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ کف کش سایر

مهم ترین مزیت این محصولات، تنوع مدل آن ها می باشد. که به این واسطه رنج وسیعی از هد و دبی را نیز پوشش می دهد.  دیگر ویژگی آن ها کیفیت بالای ساختشان می باشد. با این وجود، قیمت پمپ سائر از قیمت پمپ کف کش ایتالیایی برند های دیگر مقرون به صرفه تر می باشد. بدنه این پمپ ها در دو جنس چدن و پلی پروپیلن موجود است. در ساخت پروانه این پمپ کف کش چاه عمیق نیز از استیل، چدن، برنز و نوریل استفاده می گردد.

کاربردهای پمپ کف کش سائر

مهم ترین کاربرد انواع پمپ کف کش چاه عمیق و پمپاژ آب از آن جاست. در ادامه چند مورد از دیگر موارد استفاده این پمپ ها دکر شده است:

  • موارد کشاورزی و باغبانی جهت آبیاری
  • صنایع آب و فاضلاب خانگی و تجاری
  • پمپاژ آب های همراه با ذرات جامد کوچک معلق در آن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *