پمپ, پمپ پلیمری

پمپ پلیمری جسبرگر

پمپ پلیمری جسبرگر

برند جسبرگر

امروزه در صنایع بسیاری از مواد شیمیایی به عنوان سیال اصلی در سیستم های مختلف استفاده می شود. این سیالات به دلیل خورندگی بالا، نیازمند تجهیزات خاص و ضد خورنده هستند. از جمله این تجهیزات می توان به پمپ های ضد اسید به منظور انتقال آن ها نام برد. دو دسته از این انواع پمپ تخلیه اسید ، پمپ های مغناطیسی یا پمپ های مگنتی و پمپ پلیمری ضد انفجار می باشند. برند های بسیار زیادی هم از هر یک از این دو دسته وجود دارد. از جمله آن ها می توان به پمپ های پلیمری ساخت شهر پمپ، برند جسکو، دبم، آبتین صنعت، پیشتاز و غیره اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم به برند دیگری از پمپ ضد اسید ضد انفجار با نام پمپ پلیمری جسبرگر بپردازیم.

برند جسبرگر متعلق به شرکتی آلمانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ در کاربری مختلف از سال 2003 شروع کرده است. تولیدات این کمپانی بر مبنای استاندارد های بین المللی و دارای رشد اقتصادی پایدار می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ های مغناطیسی پلیمری جسبرگر است که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است.

برند جسبرگر

ویژگی های پمپ پلیمری جسبرگر

این برند دارای هر دو نوع پمپ ضد اسید ضد انفجار شامل پمپ پلیمری و پمپ مگنتی می باشد. اما در این مقاله به معرفی محصولات مربوط به پمپ های پلیمری خواهیم پرداخت. این پمپ ها هرچند تنها دارای و مدل هستند، اما با ویژگی هایی که دارند غالب نیاز های صنایع را پوشش می دهند. در جدول زیر به تشریح مهم ترین مشخصات هر یک پرداخته شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس
JP-820 38 75 PP یا PVDF
JP-840 38 75 PP یا PVDF

 

همانطور که مشاهده می نمایید مشخصات فنی این دو نوع پمپ کاملا یکی است. تنها تفاوت آن ها در شکل ظاهری آن هاست که همین امر موجب تفاوت در مصارف استفاده از آن ها نیز می باشد. شما می توانید جهت استعلام قیمت پمپ تخلیه اسید و دریافت مشاوره رایگان با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ پلیمری جسبرگر

از مهم ترین ویژگی های این محصولات، امکان ساخت با متریال های مختلف با توجه به نیاز مشتری می باشد. این متریال های مختلف منجر به افزایش طول عمر و قابلیت اعتماد این پمپ ها نیز شده است. همچنین از نظر سایز دهانه ورودی و خروجی نیز تنوع مدل بسیاری در این دسته از انواع پمپ پلیمری ضد انفجار وجود دارد. از دیگر مزایای پمپ های جسبرگر می توان به امکان نصب و نگهداری ساده آن ها در سیستم های صنعتی اشاره کرد. علاوه بر این سعی شده است که قطعات یدکی این پمپ ها نیز با کمترین قیمت ممکن در بازار عرضه گردد.

پمپ تخلیه اسید

کاربردهای پمپ پلیمری جسبرگر

همانطور که در بالا نیز بار ها ذکر شد، پر استفاده ترین موارد در این دسته از پمپ ها به منظور پمپاژ سیالات شیمیایی می باشد. این سیالات شامل موارد زیر می شود:

  • انواع حلال ها
  • اسیدها و بازها
  • سموم
  • سیالات قابل اشتعال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *