پمپ, پمپ پلیمری

پمپ پلیمری شهر پمپ

پمپ پلیمری شهر پمپ بهمن

برند شهر پمپ

با گسترش صنایع شیمیایی، پمپ هایی خاص برای پمپاژ این مواد طراحی و ساخته شد. از جمله آن ها پمپ پلیمری و مگنتی می باشد. این پمپ ها با توجه به سیالی که منتقل می کنند، با نام هایی همچون پمپ پلیمری کلروفریک و پمپ اسید سولفوریک نیز شناخته می شوند. از برند های داخلی پمپ های پلیمری، می توان به آبتین صنعت، پیشتاز و برند های خارجی نظیر دبم، کالمو و پمپ مگنتی فلویمک اشاره نمود. جهت استعلام قیمت پمپ پلیمری ضد اسید از هر یک از این برند ها کافی است با ما تماس بگیرید. یکی دیگر از تولید کنندگان داخلی با کیفیت، پمپ پلیمری شهر پمپ بوده و محل ساخت این پمپ پلیمری اصفهان می باشد.  

این برند متعلق به شرکتی ایرانی می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ از سال 1390 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه کیفیت و ارائه پشتیبانی مناسب به مشتریان است. از جمله ی محصولات این شرکت، پمپ پلیمری می باشد که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که این برند، محصولات خود را بدون واسطه و مستقیما از شهر پمپ به فروش می رساند. 

شهر پمپویژگی های پمپ پلیمری شهر پمپ

به طور کلی چون سیالات شیمیایی، گستره وسیعی از مواد را  در بر میگیرند. هر یک از این مواد نیز خواص مخصوص خود را دارند. پمپ های مخصوص به آن ها باید با هر یک از این مواد، سازگار باشد. بنابراین علاوه بر هد و دبی، متریال مورد استفاده در آن ها نیز حائز اهمیت است. همچنین سایر قطعات از جمله آب بند های آن ها باید متناسب با سیال انتخاب شود. با توجه به این موارد، انواع مختلفی از پمپ ها ساخته شده که بخشی از آن ها در کادر پایین آورده شده است. برای مشاهده بیشتر هر یک می توانید روی محصول مورد نظر کلیک کنید.

مزایای پمپ پلیمری شهر پمپ

مهم ترین مزیت این پمپ ها، امکان سفارش با هد، دبی و متریال مورد نظر مشتری می باشد. از این طریق می توان پمپی کاملا سازگار با نیازی که داریم را استفاده نماییم. این موضوع باعث وجود تعدد بالای محصولات در این برند نیز می شود. از جمله انواع عمودی، افقی و خود مکش، همچنین سایز هایی بین 1 تا 6 اینچ را نمونه هایی از این مدل ها به حساب می آیند. این پمپ ها می توانند با هر دو نوع برق تک فاز و سه فاز نیز کار کنند و در هر دو مدل قابلیت حمل آسانی دارند.

مزیت دیگر این پمپ ها، مقاومت بالای آن ها در برابر خوردگی و شکنندگی می باشد. چراکه می توان این محصولات را با متریال هایی از جمله پلی پروپیلن، پلی اتیلن و استنلس استیل تولید نمود. روی این متریال نیز می توان از روکش هایی با جنس های فلزی نظیر تیتانیوم و سرامیک استفاده کرد. همین امر باعث شده که از انواع این پمپ پلیمری کلروفریک و پمپ اسید سولفوریک را به راحتی پمپاژ کرد. البته با توجه به نوع سیال باید آب بندی مناسب و مقاوم با آن را انتخاب نمود. لازم به ذکر است با وجود تمامی این مزایا، قیمت پمپ پلیمری ضد اسید این برند همچنان بسیار مقرون به صرفه باشد.   

قیمت پمپ پلیمری ضد اسید

کاربردهای پمپ پلیمری شهر پمپ

استفاده از این پمپ ها برای پمپاژ انواع سیالات شیمیایی از جمله اسید ها، باز ها و حلال ها و مواد سمی رایج است. صنایعی که نیاز خود را می توانند توسط این پمپ پلیمری اصفهان برطرف کنند نیز شامل موارد زیر می باشد.

  • پمپاژ آب دریا
  • سیستم های تهویه مطبوع و چیلر ها
  • صنایع آب کاری
  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی
  • صنایع بهداشتی همچون شوینده ها
  • تصفیه آب و فاضلاب
  • موارد رسوب زدایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *