تجهیزات, فیلتر گاز کلر, کلرزن گازی

فیلتر گاز کلر آلدوز

فیلتر گاز کلر آلدوز

برند آلدوز گراندفوس

امروزه صنعت تصفیه ، گسترش بی سابقه ای داشته است. به این معنی که سیستم ضد عفونی آب برای حذف آلودگی ها و گند زدایی آب در چند سال اخیر، پیشرفت شگرفی داشته است. انواع کلرزن گازی و کلرزن مایع نمونه ای از این تجهیزات پیشرفته به شمار می روند. در این مقاله قصد داریم به معرفی معروف ترین برند یکی از اجزای کلرزن گازی، فیلتر گاز کلر ، بپردازیم. برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

برند گراندفوس متعلق به شرکتی دانمارکی است که با خرید آلدوز در سال 2006، شروع به تولید تجهیزات آب و فاضلاب نمود. محصولات این کشور امروزه به 56 کشور در جهان صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری و همچنین توجه به نیازهای روز بازار می باشد. از جمله ی محصولات این شرکت، شیر فشار شکن آلدوز گراندفوس می باشد که در ادامه توضیح داده شده است.

برند آلدوز گراندفوس

ویژگی های فیلتر گاز کلر آلدوز

فیلتر گاز کلر همانطور که از نام آن مشخص است، به عنوان صافی بعد از کپسول گاز کلر قرار می گیرد. بنابراین با توجه به کاربردی که در سیستم ضد عفونی آب دارد، تنوع بالایی دارا نیست. در جدول زیر مشخصات این محصول از برند آلدوز آورده شده است. با استفاده از این مشخصات شما می توانید انتخابی مناسب با نیاز خود داشته باشید. همچنین برای مطالعه اطلاعات بیشتر از این تجهیز، اینجا کلیک نمایید.

نام سری حداکثر ظرفیت (متر مکعب بر ساعت) جنس
524 200 استیل

مزایای فیلتر گاز کلر آلدوز

مهم ترین مزیت این قطعه، همانطور که در جدول بالا نیز اشاره شده است، جنس آن می باشد. فیلتر گاز کلر آلدوز به صورت تمام استیل ساخته می شود. زیرا سیال در تماس با آن، گاز کلر، یکی از خورنده ترین مواد می باشد. بنابراین متریال مورد استفاده در ساخت این محصول باید از مقاومت بالایی در برابر خورندگی برخوردار باشد. علاوه بر این ساخت آن ها نیز بر اساس آخرین استاندارد های موجود انجام می گردد. به طور مثال در ساختما این قطعه، از یک باند بخار خود تنظیم شونده بهره گرفته می شود.

سیستم ضد عفونی آب

کاربردهای فیلتر گاز کلر آلدوز

مهم ترین کاربرد این فیلتر در صنعت تصفیه است. اهداف استفاده از آن ها نیز در انواع کلرزن گازی و به منظور انجام موارد زیر می باشد.

  • حذف آلودگی ها
  • گند زدایی آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *