پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب استریم

پمپ آب استریم

پیشتر در رابطه با پمپ های آب خانگی و معرفی برخی از برند های آن توضیحاتی ارائه شده است. این برند ها شامل انواع ایرانی و خارجی بوده که عمده برند های خارجی نیز متعلق به کشور های ایتالیا، آلمان و چین می باشد. در این مقاله به بررسی پمپ آب استریم که یکی از با کیفیت ترین برند های چینی محسوب می شود، خواهیم پرداخت.

از آنجاییکه پمپ آب استریم به دلیل داشتن قیمتی مناسب، آن هم با وجود کیفیت و طول عمر بالا، امروزه خریداران بسیاری در ایران پیدا کرده است، بنابراین آشنایی با ویژگی های آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. البته لازم به ذکر است که علاوه بر مطالعه مقاله پایین، شما می توانید به منظور آشنایی بیشتر با این برند و مشخصات فنی تک تک پمپ های آب آن با کارشناسان ما نیز تماس حاصل فرمایید.

برند استریم (Stream)

برند استریم مربوط به شرکتی چینی بوده که فعالیت خود را از سال 1997 در زمینه تولید انواع پمپ ها و لوازم جانبی هر یک شروع نموده است. سرلوحه این شرکت در طراحی پمپ هایش، مشتری مداری می باشد. به همین خاطر هم محصولات خود را بر اساس تکنولوژی روز و استفاده از خلاقیت تولید می نماید. از جمله ی پمپ های تولیدی برند استریم، پمپ آب خانگی آن می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری بر اساس کاتالوگ این برند ارائه شده است. همچنین کارشناسان ما در شهر پمپ آماده ارائه مشاوره هایی رایگان در این زمینه نیز به مشتریان محترم می باشند.

برند استریم

ویژگی های پمپ آب استریم

به صورت کلی یکی از مهم ترین ویژگی های برند های چینی، تنوع مدلی بالا در محصولات آن هاست. انواع محصولات پمپ آب استریم نیز بر همین اساس، دارای مدل های متنوعی همچون انواع نیم اسب، جتی و بشقابی می باشند که در ادامه مشخصات هر یک به صورت جداگانه در جدولی به شرح زیر آورده شده است. همانطور که مشاهده می کنید، این پمپ ها علاوه بر هد و دبی، در متریال به کار رفته در ساخت شان نیز متفاوت از هم می باشند.  

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت جنس بدنه، پروانه
SQB  65 2.76 چدن، برنج
SDB  65 2.76 چدن، برنج
SDB60 65 2.76 چدن، برنج
SDP  60 3.6 چدن، برنج یا پلاستیک
SJET  50 3.12 چدن، برنج یا پلاستیک یا استنلس استیل
SJETB  52 3.12  چدن، برنج یا پلاستیک یا استنلس استیل
SJETL  52 3.12  چدن، برنج یا پلاستیک یا استنلس استیل
SJETN  48 4.2
SJSW  44 3.6  چدن، برنج یا پلاستیک یا استنلس استیل
SCP  28 6 چدن، برنج یا استیل
SCPM  43 6.3 چدن، برنج یا استیل
SCS  21 54 چدن، برنج
SDK  28 33.6 چدن، برنج
SDPT  126 36 چدن، چدن یا برنز
SHF  14.5 60 چدن، برنج
STP65  26 3.12 چدن، برنج
STP S 65 2.76 چدن، برنج
SGC  45 2.1 پلاستیک
SGS  45 2.1 استیل

مزایای پمپ آب استریم

مهم ترین مزایای پمپ های آب برند استریم، همانطور که در قسمت های بالا نیز به آن اشاره شد، تعدد در مدل، قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای آن هاست. نتیجه این کیفیت بالا، گارانتی های طولانی مدت و نیز خدمات پس از فروش عالی این محصولات می باشد. علی الخصوص که ارائه این خدمات به دلیل مراوده های گسترده کشور ایران با چین، به هیچ وجه به مشکل نخواهد خورد. بنابراین چه خود محصولات برند استریم و چه قطعات آن ها در صورت خرابی، به راحتی قابل دسترس می باشد.

قیمت پمپ آب خانگی چینی

همچنین امکان کار با هر دو برق تک فاز و سه فاز از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ ها محسوب می شود. در صورت استفاده از انواع پمپ آب استریم در کار های معمولی و نیز انجام بازدید های دوره ای منظم از آن ها، طول عمرشان تا حد زیادی افزایش و استهلاک آن ها کاهش خواهد یافت. این مورد و نیز تنوع در متریال های مورد استفاده در ساخت این پمپ ها، باعث شده است که از این محصولات در غالب موارد آبرسانی استفاده شود. چراکه بدنه پمپ های آب این برند، می تواند از استیل، چدن یا برنز و نیز پروانه آن ها از استیل، باکالیت، برنج، پلاستیک یا نوریل ساخته شود.

کاربرد های پمپ آب استریم

همانطور که از نام گذاری پمپ های آب خانگی هم می توان متوجه شد، معمولا کاربرد های این محصولات در مصارف خانگی و انواع ویلا ها و آپارتمان ها خلاصه می شود. البته در سال های اخیر با گسترش مدل های این پمپ ها و افزایش قدرت پمپاژ در آن ها، امکان استفاده در صنایع دیگری نیز برای آن ها فراهم شده است. در ادامه به مهم ترین کاربرد های انواع پمپ آب استریم اشاره شده است. 

  • سیستم های آبیاری در صنایع کشاورزی
  • مصارف خانگی و شهری
  • افزایش فشار در سیستم های لوله کشی تامین آب
  • بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی
  • و صنایع مختلف دیگر

پمپ آب خانگی استریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *