پمپ, پمپ پریستالتیک

پمپ پریستالتیک فلویمک

پمپ پریستالتیک فلویمک

برند فلویمک

پمپ های پریستالتیک که به آن ها پمپ آزمایشگاهی نیز گفته می شود، غالبا برای مواردی که نیازمند تزریق میزان دقیقی سیال است، می باشد. معمولا برندهای باکیفیت این تجهیز، پمپ پریستالتیک ایتالیایی هستند. پیشتر به برخی از آن ها نظیر پمپ پریستالتیک اتاترون و پمپ پریستالتیک سکو اشاره شده است. در این مقاله قصد معرفی مشخصات پمپ پریستالتیک فلویمک را داریم. با ما همراه باشید تا با مزایای پمپ پریستالتیک آزمایشگاهی این برند بیشتر آشنا شوید.

برند فلویمک متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های متفاوت از سال 2012 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به سراسر جهان صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه جلب رضایت مشتری و استفاده از آخرین دانش و تکنولوژی در تولید محصولات می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ پریستالتیک فلویمک می باشد. در ادامه، مشخصات پمپ پریستالتیک آزمایشگاهی این برند نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت این پمپ پریستالتیک ایتالیایی نیز مطلع شوید.

برند فلویمک

ویژگی های پمپ پریستالتیک فلویمک

اصلی ترین مشخصات پمپ پریستالتیک آزمایشگاهی فلویمک در جدول زیر برای انواع مختلف آن آورده شده است.

نام سری حداکثر فشار (بار) حداکثر دبی (لیتر بر ساعت) جنس شیلنگ
AS 4 1785 NBR، EPDM، سیلیکون و غیره
ASP 10 24570 NBR، EPDM، NR و غیره
ATR 8 63414 NBR، EPDM، NR و غیره

 

همانطور که از جدول بالا مشخص است، دبی این پمپ ها بسیار بالا می باشد. این ویژگی یکی از نکات مثبت پمپ های فلویک در مقایسه با سایر برند هاست. البته به دلیل همین دبی بالا، قیمت این پمپ های پریستالتیک نیز بیشتر از مدل های با ظرفیت کمتر می باشد.

مزایای پمپ پریستالتیک فلویمک

از جمله مزایای پمپ پریستالتیک فلویمک، شیلنگ ارتجاعی و با ابعاد بزرگ آن ها می باشد. این اندازه بالا، آن ها را برای موارد صنعتی مناسب می کند. همچنین علاوه بر سیالات شیمیایی، امکان انتقال انواع سیالات با ویسکوزیته بالا، حاوی مواد جامد و یا حساس به تنش برشی توسط این پمپ آزمایشگاهی وجود دارد. استهلاک پایین و ظرفیت های بالای این پمپ ها از دیگر ویژگی های مثبت آن ها محسوب می شود. رنج وسیعی از فشار و دبی توسط انواع این پمپ پریستالتیک ایتالیایی پوشش داده می شود. به همین خاطر این تجهیزات دارای قابلیت تنظیم، محاسبه، نمایش و برنامه ریزی و شخصی سازی کردن آن ها را دارا هستند. و در آخر به دلیل کیفیت و راندمان بالای آن ها، خدمات پس از فروش مناسبی از نمایندگی های برند فلویمک ارائه می شود.

پمپ پریستالتیک ایتالیایی

کاربردهای پمپ پریستالتیک فلویمک

به صورت کلی هدف از استفاده از پمپ پریستالتیک آزمایشگاهی ، تکرار دقیق یک عملیات جابجایی در سیستم است. از صنایع مورد استفاده آن ها نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • موارد صنعتی آزمایشگاهی
  • صنایع پزشکی و دارویی
  • صنایع غذایی
  • صنایع تصفیه آب و فاضلاب مانند پمپاژ کلر در آب و فاضلاب
  • پمپاژ انواع مواد شیمیایی خورنده و یا استریل و کاملا تمیز

مزایای پمپ پریستالتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *