پمپ, پمپ گل کش

پمپ گل کش پمپیران

پمپ-گل-کش-پمپیران

امروزه نوع خاصی از پمپ ها طراحی و ساخته شده که برای پمپاژ سیالاتی بسیار غلیظ مانند گل مناسب هستند. این نوع تجهیزات، پمپ گل کش نام دارد که با توجه به کاربرد های آن با اسامی مختلفی شناخته شده است. همچنین این پمپ ها از نظر دسته بندی کلی دارای پمپ گل کش عمودی و افقی می باشد. که نصب این پمپ ها نیز همان طور که از نام آن پیداست به صورت افقی و عمودی می باشد. در مقاله ی قبلی به طور کامل به تعریف پمپ گل کش پرداخته ایم. در این مطلب قصد داریم ضمن ارائه توضیحاتی مختصر راجع به پمپ گل کش، برند پمپیران یکی از تولید کنندگان این محصول را نیز معرفی کنیم.

تعریف پمپ گل کش

پمپ های گل کش از نوع پمپ های گریز از مرکز می باشند که به پمپ غلیظ کش هم معروف هستند. این پمپ ها محفظه ی حلزونی شکل دارند و به صورت یک طبقه ای، به همراه موتوری جدا و تک مکشه مرکزی تولید می شوند. پروانه ی آن ها نیز به صورت یکسر آویز می باشد و بالانس مکانیکی گردیده است.

جهت آب بندی این پمپ ها از نوارهای گرافیتی و مکانیکال سیل بهره گرفته می شود. به همین دلیل در صورت نیاز به خنک کاری اجزای آب بندی پمپ هم می توان از یک سیال خارجی استفاده کرد. سیالات مورد پمپاژ توسط آن ها نیز ویسکوزیته نسبتا بالا و وزن مخصوصی دارند از همین رو جزو انواع پمپ های فاضلاب نیز محسوب می شوند.

معرفی برند پمپیران

برند پمپیران شرکتی ایرانی است که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ و الکتروموتور در کاربری های مختلف از سال 1354 شروع کرده است. امروزه نیز در چند کشور دیگر دارای نمایندگی می باشد. تولید این کمپانی بر پایه آخرین پیشرفت های تکنولوژی است. شهر پمپ نیز به عنوان یکی از نمایندگی های پمپیران آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان محترم می باشد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ گل کش پمپیران است که در ادامه، با مزایا و کاربرد های این محصول بیشتر آشنا می شوید.

قیمت-پمپ-گل-کش-پمپیران

ویژگی پمپ گل کش پمپیران

پمپ های گل کش پمپیران از متریال با کیفیتی ساخته شده است به همین دلیل مقاومت و استحکام بالایی دارند. این نوع پمپ سری های محدودی دارد ولی با این وجود برای پاسخگویی به نیاز مصرف کننده دارای کاربرد ها و مزایای مختلفی هستند. برای مشاهده ی محصولات پمپ گل کش پمپیران می توانید از طریق کلیک بر روی کلمه ی لینک شده وارد سایت شهر پمپ شوید. همچنین شما می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید پمپ گل کش پمپیران با ما در شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ گل کش پمپیران

در این تجهیز به دلیل استفاده از یک منبع تغذیه خارجی می توان از ورود ذرات ساینده ی سیالات جلوگیری و خنک کاری بهینه انجام شود. جنس اجزای پمپ از چدن و فولاد است از همین رو کیفیت مطلوبی دارند، البته متریال قطعات پمپ بر اساس کاربری نیز قابل تغییر می باشد. همچنین قطعات سایشی پمپ نیز قابلیت تعویض دارند. علاوه بر این موارد، یاتاقان های مورد استفاده در پمپ های گل کش از نوع استاندارد و مخصوص کار سنگین هستند. این پمپ ها نیز به دلیل ساختار مقاوم، مستحکم و طول عمر بالایی دارند.

خرید-پمپ-گل-کش-پمپیران

کاربرد های پمپ گل کش پمپیران

برای انتخاب و خرید پمپ گل کش پمپیران مناسب با نیاز خود به نمونه هایی از کاربرد های آن اشاره می کنیم:

  • صنایع قند و شکر
  • صنايع كاغذ سازي
  • دوغاب مصالح ساختماني
  • پمپاژ مايعاتي مثل گل حفاري
  • انتقال سیالاتی حاوی مخلوط مواد نفتي سنگين
  • جهت آبرساني و آبياري
  • پمپاژ مواد شيميايي سبك و مواد شوينده
  • آب گل آلود دارای ذرات معلق جامد مانند شن و ماسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *