کلید اتوماتیک, لوازم جانبی

کلید اتومات المنت

کلید اتومات المنت

کلید اتومات المنت از جمله لوازم پر استفاده در بازار فروش امروز ایران می باشد. به صورت کلی امروزه به دلیل افزایش آپارتمان نشینی، استفاده از پمپ های آب خانگی بیش از پیش افزایش یافته است. اما نکته قابل توجه در این رابطه این است که پمپ های آب به منظور داشتن عملکردی صحیح نیازمند به کارگیری لوازم جانبی در کنار خود می باشند. از جمله اصلی ترین این لوازم می توان به کلید اتوماتیک اشاره نمود که یکی از برند های معروف آن هم کلید اتومات المنت می باشد.

در این مقاله به ویژگی ها، مزایا و کاربرد های این برند خاص خواهیم پرداخت. البته هر چند این موارد به صورت اختصاصی برای برند المنت توضیح داده می شود، اما مواردی همچون نحوه تنظیم کلید اتومات المنت ترکیه موضوعی عمومی بوده و فارغ از برند، برای تمامی کلید های اتوماتیک پمپ ها یکسان می باشد. بنابراین برای آموزش تنظیم کلید اتوماتیک المنت ترکیه کافی است با شخصی متخصص در این زمینه مشورت فرمایید.

برند المنت

این برند، برندی ترکیه ای بوده که فعالیت خود را در رابطه با تولید و عرضه انواع لوازم جانبی پمپ از سال 1998 شروع نموده است. تولید این کمپانی با توجه به تکنولوژی روز دنیا و طراحی مدل هایی جدید متناسب با نیاز بازار می باشد. از جمله ی لوازم جانبی تولیدی این برند، اتومات پمپ آب می باشد که در ادامه، توضیحات بیشتری از آن ها ارائه شده است. همچنین شما می توانید به منظور خرید، استعلام قیمت اتومات پمپ المنت و همچنین مشاوره در رابطه با نحوه تنظیم کلید اتومات المنت ترکیه با فروشگاه اینترنتی شهر پمپ در ارتباط باشید.

قیمت اتومات پمپ المنت

ویژگی های کلید اتومات المنت

به صورت کلی این نوع کلید ها جهت اتومات کردن عملکرد پمپ های آب به کمک کنترل میزان فشار خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین به منظور داشتن کارکردی درست تنها کافی است قادر به پوشش پمپ هایی با قدرت های مختلف باشند و از آنجاییکه وظیفه آن ها تنظیم فشار آب است، از جمله پارامتر هایی که در مدل های مختلف آن ها می تواند متغیر باشد، محدوده فشاری است که پوشش می دهند. بر این اساس جدول زیر مدل های مختلف آن را نشان می دهد که در هر یک، قیمت اتومات پمپ المنت متفاوت از دیگری می باشد.

نام سری محدوده فشار (بار) ابعاد (سانتی متر)
2-11 2 تا 11 9 * 9 * 8
1-6 1 تا 6 9 * 9 * 8

مزایای اتومات پمپ المنت

از جمله مهم ترین مزیت ها در رابطه با خرید محصولات کلید اتوماتیک المنت می توان به نحوه تنظیم کلید اتومات المنت ترکیه اشاره نمود. چراکه نحوه نصب و راه اندازی آن ها به دلیل ساختمان ساده ای که دارند، بسیار آسان می باشد. به صورت کلی این لوازم دارای دو پیچ هستند که یکی از این پیچ ها برای تنظیم محدوده فشار (اندازه گیری بیشترین و کمترین میزان فشار) و دیگری به منظور تنظیم فشار می باشد که در تصویر زیر این پیچ ها نشان داده شده است. بنابراین آموزش تنظیم کلید اتوماتیک المنت ترکیه بسیار ساده می باشد.

نحوه تنظیم کلید اتومات المنت ترکیه

از جمله دیگر ویژگی های مثبت این محصول برند المنت، مقرون به صرفه بودن آن ها به لحاظ مصرف انرژی است. کیفیت، طول عمر مفید و دقت اندازه گیری بالای آن ها نیز از دیگر مزایایشان به شمار می رود. همچنین همانطور که در بالا هم ذکر شد، یکی از معیار های کاربردی بودن این کلید ها، امکان پوشش پمپ هایی با توان های مختلف است که کلید های اتوماتیک برند المنت، محدوده فشار لازم برای این مورد را دارند. 

کاربرد های کلید اتومات المنت

می دانیم که انواع اتومات پمپ المنت ، این قابلیت را دارند که کنترل عملکرد پمپ ها و خودکار نمودن آن ها را از طریق قطع و وصل کردن شان به صورت اتوماتیک بر عهده داشته باشند. اما اینکه از این ویژگی در چه مصارفی استفاده شود، از جمله کاربرد های این تجهیزات به حساب می آید. در ادامه به برخی از مهم ترین این کاربرد ها اشاره شده است:

  • انواع مصارف صنعتی و عمومی
  • پمپ های آب موجود در سیستم های آبرسانی و آبیاری
  • کمپرسور های هوا
  • سیستم های هیدرولیک

آموزش تنظیم کلید اتوماتیک المنت ترکیه

2 دیدگاه در “کلید اتومات المنت

  1. گلچین گفت:

    باسلام، ،چرا در مورد کارکرد کلیدها توضیحی داده نشده، ،مثلا کلید ۱ برای چه کاریه و غیره

    1. مهسا جهانی گفت:

      با سلام و تشکر از نظر شما
      هر یک از این کلید ها بنا به مشخصات فنی که دارند، می توانند کاربرد های گسترده ای داشته باشند. جهت اطمینان از اینکه کدام محصول مناسب نیاز شماست، با ما تماس گرفته و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *