پمپ, لوب پمپ

لوب پمپ کرکماز

برند کرکماز (KORKMAZ)

از جمله پمپ های مخصوص سیالات حاوی مواد جامد یا با ویسکوزیته بالا، می توان به پمپ های دنده ای و لوب پمپ ها اشاره کرد. البته این دو نوع پمپ دنده ای و لوب تفاوت هایی نیز با هم دارند که قبلا به آن ها اشاره شده است. در این مقاله به بررسی برند های موجود جهت خرید لوب پمپ اشاره خواهیم کرد. پیشتر به بررسی لوب پمپ کوپار، ییلدیز، اینوکسپا و پترولند پرداخته شده است. شهر پمپ به عنوان نمایندگی فروش لوب پمپ کرکماز ، در این قسمت به تشریح این پمپ لوب استیل پرداخته است.

برند کرکماز متعلق به شرکتی ترکیه ای می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ در کاربری های مختلف از سال 1988 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر مبنای تجربه فناوری های نوین، مشتری مداری، کیفیت بالای محصولات و تحویل به موقع می باشد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، لوب پمپ کرکماز است که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

ویژگی های لوب پمپ کرکماز

این برند دارای تنوع مدل بالایی می باشد. تفاوت آن ها در مشخصات فنی نظیر هد و دبی خلاصه شده است. ویژگی مشترک تمامی آن ها نیز متریال مورد استفاده در آن هاست. بنابراین این برند نمونه ای از پمپ لوب استیل به حساب می آید. در ادامه مشخصات هر یک به صورت خلاصه وار ذکر شده است.

نام سری بازه فشار (بار) بازه دبی (لیتر بر ساعت) جنس بدنه
KLP-15 6 2500 استیل
KLP-50 8 6000 استیل
KLP-80 12 25000 استیل
KLP-100 12 50000 استیل

 

شهر پمپ به عنوان نمایندگی فروش لوب پمپ کرکماز ، ارائه دهنده تمامی مدل های آن می باشد. بنابراین شما می توانید به منظور خرید لوب پمپ و استعلام قیمت محصولات این برند با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان در این زمینه نیز می باشند.

مزایای پمپ لوب کرکماز

این برند از مزایای بی شماری بر اساس طراحی خاص آن ها برخوردار است. حاصل این طراحی، راندمان، کیفیت و طول عمر بسیار بالای این محصولات می باشد. همچنین استفاده از استیل باعث مقاومت بالای آن ها در برابر خوردگی و بهداشتی بودن کامل شان شده است. عملکرد پمپ ها کرکماز به گونه ایست که قابلیت کار مداوم به صورت خشک را نیز داراست و جریان تولیدی آن هاکاملا یکنواخت بدون پالس می باشد.

استفاده از سیل مکانیکی در ساختمان این پمپ ها، میزان نشتی آن ها را تا حد زیادی کاهش داده است. علاوه بر این طراحی آن ها، فضای انتفال بزرگی را نیز در پمپ ها فراهم کرده است. این مورد منجر به کاهش میزان استهلاک آن ها شده است. نحوه اتصال محصولات این برند بسیار متنوع بوده و شامل سه روش رزوه ای، فلنجی و کلمپی می شود. همین طور نصب و تعمیرات این دسته از پمپ ها در صورت نیاز بسیار سده می باشد.

خرید لوب پمپ

کاربردهای لوب پمپ کرکماز

از آنجاییکه ساختمان کلی پمپ لوب استیل ، خاص بوده، بنابراین موارد استفاده از آن ها نیز در صنایعی خاص می باشد. در ادامه به رایج ترین کاربرد های این پمپ ها اشاره شده است.

  • صنایع غذایی و نوشیدنی
  • صنایع دارویی
  • مصارف آرایشی و بهداشتی
  • صنعت پتروشیمی و پالایشگاه ها
  • نساجی
  • تولید کاغذ و رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *