پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آبنما لئو

پمپ آبنما لئو

آبنما ها از جمله تجهیزاتی هستند که در ابتدا به عنوان منابع آب، مورد استفاده قرار می گرفتند که پس از مدتی به مرور زمان تغییر کاربری دادند. در حال حاضر از آبنما ها و فواره ها به منظور زیبا سازی مکان های مختلف بهره گرفته می شود. با همین هدف رفته رفته آبنما ها به طراحی خانه ها نیز راه پیدا نموده اند. علی الخصوص انواع رومیزی آن ها که به دلیل کوچک بودن ابعاد، گزینه ای مناسب برای استفاده در فضای خانه ها محسوب می شوند. قیمت پمپ آبنما لئو و مشخصات فنی آن به عنوان یکی از بهترین برند های این پمپ ها موضوعی است که قصد داریم به تشریح آن بپردازیم.

به صورت کلی انواع پمپ آبنما در دسته پمپ های آب قرار می گیرند. با وجود اینکه این پمپ ها در مقایسه با دیگر پمپ های آب، کاربرد کمتری دارند، اما در آبنما ها، از قطعات مهم آن ها به شمار می روند. به همین خاطر انتخاب برندی مناسب در خرید پمپ آبنما بسیار حائز اهمیت می باشد. با توجه به این موضوع در این مقاله قصد داریم به معرفی این محصولات در برند لئو بپردازیم. البته لازم به ذکر است که شما می توانید جهت استعلام قیمت پمپ آبنما و بهره مندی از مشاوره های رایگان در این زمینه، با ما در مرکز فروش اینترنتی شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

معرفی برند لئو (LEO)

برند لئو مربوط به شرکتی چینی به نام ژجیانگ بوده که فعالیت خود را از سال 1995 در زمینه تولید انواع پمپ و لوازم جانبی هر یک در در کاربری های مختلف شروع نموده است. این شرکت همیشه سعی کرده است که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و مواد اولیه ای با کیفیت، تجهیزاتی با راندمان بالا، متناسب با نیاز بازار های بین المللی، کمترین هزینه و سازگار با محیط زیست طراحی و تولید نماید. به همین خاطر نیز امروزه محصولات این برند به بیش از صد و سی کشور در جهان صادر می گردد. یکی از محصولات ساخت برند لئو، پمپ آبنما می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن ارائه شده است.  

برند لئو

ویژگی های پمپ آبنما لئو

به صورت کلی به دلیل محدود بودن مصارف استفاده از پمپ های آبنما، غالبا برند های مختلف در مدل هایی محدود و مشخص اقدام به تولید این محصولات می نمایند. در رابطه با محصولات پمپ آبنما در برند لئو نیز این موضوع صادق است. به این معنی که تعداد پمپ های آبنمای تولید شده توسط برند لئو، در مقایسه با دیگر پمپ های این برند از تنوع مدلی کمتری برخوردار می باشند. در ادامه به ذکر مشخصات فنی رایج ترین نوع پمپ آبنما لئو پرداخته شده است.

نام سری بازه هد (متر) بازه دبی (لیتر بر ساعت) حداکثر دما (درجه سانتی گراد)
XKF تا 3.7 تا 3750 40

مزایای پمپ آبنما لئو

مهم ترین مزیت انواع پمپ آبنما لئو ، همانطور که در قسمت های بالا هم اشاره شد، کیفیت بالای آن ها می باشد. به عنوان دلیل اصلی آن نیز می توان به استفاده از متریال هایی با کیفیت در ساخت این پمپ ها اشاره کرد. این متریال معمولا از پلاستیک هایی تقویت شده بوده تا مقاومت لازم برای استفاده در آبنما ها را داشته باشد. البته داشتن محافظ هایی در برابر شوک های الکتریکی در ساختمان آن ها نیز در این مقاومت بالا بی تاثیر نیست.

قیمت پمپ آبنما

از دیگر مزایای این پمپ ها ساختمان ساده و ابعاد كوچك آن ها بوده که باعث شده است حجم کمی داشته و به این صورت حمل و نقل، نصب و راه اندازی راحت تری داشته باشند. خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدت این محصولات هم از دیگر ویژگی های مثبت آن ها به حساب می آید. همچنین لازم به ذکر است که قیمت پمپ آبنما برند لئو با وجود تمامی موارد فوق الذکر، کماکان بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

کاربرد های پمپ آبنما لئو

همانطور که از نام این پمپ ها هم مشخص است، می دانیم که پمپ های آبنما وظیفه پرتاب آب به سمت بالا را بر عهده دارند. انجام این عملیات نیز توسط آدابتور هایی که در ساختمان داخلی آن هاست، صورت می پذیرد. به این طریق می توان با ایجاد یک ظاهر طبیعی با آب، جلوه های زیبا و آرامش بخشی را برای بیننده فراهم نمود. با توجه به این توضیحات، کاربرد های پمپ آبنما لئو شامل موارد زیر می شود.

  • ایجاد فواره
  • آبنما ها
  • حوضچه ها
  • و انواع استخر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *