پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش بهار

پمپ کف کش بهار

پمپ های کف کش، به منظور تخلیه آب داخل چاه ها و انواع مخازن مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل این استفاده، کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارند. به همین علت امروزه برند های بسیاری اقدام به تولید آن ها نموده اند. یکی از آن ها پمپ کف کش بهار می باشد که جزو برند های داخلی نوظهور محسوب می شود. در این مقاله به معرفی این دسته از پمپ های برند بهار پرداخته شده است.

در مقالات دیگر در رابطه با سایر برند های ایرانی و نیز نمونه های خارجی پمپ های کف کش هم توضیح داده شده است. البته لازم به ذکر است که به منظور کسب اطلاعات بیشتر از هر یک از این برند ها جهت داشتن بهترین انتخاب ممکن، کافی است با بخش فروش شهر پمپ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره های رایگان در این زمینه به مشتریان محترم می باشند.   

برند بهار پمپ (BAHAR PUMP)

برند بهار مربوط به شرکتی ایرانی است که فعالیت خود را طی سال های اخیر در تولید و عرضه پمپ های آب در همه زمینه ها شروع نموده است. افزایش کیفیت و استفاده از نوآوری از طریق بازرسی های فنی در طراحی و ساخت محصولات بهار پمپ، مهم ترین مبنا های تولیدات این برند به شمار می رود. از جمله ی پمپ های تولیدی شرکت بهار پمپ، پمپ کف کش آن می باشد که در ادامه، اطلاعات کامل این محصولات با توجه به کاتالوگ آن ارائه شده است.

برند بهار پمپ

ویژگی های پمپ کف کش بهار

به صورت کلی محصولات پمپ کف کش بهار تنها در مشخصات فنی همچون هد و دبی با هم تفاوت دارند. در مقابل پارامتر هایی همچون متریال به کار رفته در پروانه و بدنه این پمپ ها و نیز نهایت دمای قابل تحمل توسط آن ها در همه مدل ها یکی است. بنابر این موضوع در جدول زیر، مشخصات فنی هایی که در هر مدل متفاوت از دیگری است، آورده شده است. این موارد، همان پارامتر های تاثیر گذار روی قیمت هر محصول نیز می باشد.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس پروانه
2 168 20 چدن ضد سایش
3 142 35 چدن ضد سایش
4 110 60 چدن ضد سایش

مزایای پمپ کف کش بهار

از مهم ترین مزایای انواع پمپ کف کش بهار ، در کنار میزان هد و دبی، تنوع آن ها به لحاظ اندازه دهانه خروجی است که از 2 تا 6 اینچ را پوشش می دهد. علاوه بر این، این محصولات امکان استفاده با هر دو برق تک فاز و سه فاز را نیز دارند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن ها نیز می توان به خاصیت ضد سایشی و مقاومت بالایشان اشاره کرد که به دلیل متریال به کار رفته در آن هاست. بر این اساس معمولا بدنه این پمپ ها از فولاد و پروانه شان از چدن ساخته می شود.

لیست قیمت بهار پمپ

امکان خنک کردن موتور پمپ های کف کش این برند توسط سیم پیچی غوطه ور شده در آب، مزیت دیگر آن ها محسوب می شود که به دلیل مستغرق بودن پمپ ها داخل سیال است. به این صورت این محصولات، مشکلاتی همچون داغ کردن حین کار را نخواهند داشت. نکته آخر هم خدمات پس از فروش طولانی مدت و گارانتی عالی محصولات بهار پمپ بوده که گواهی بر کیفیت بالای آن ها نیز می باشد. این مورد و همچنین قیمت مناسب از ویژگی هایی مختص برند های داخلی به شمار می رود.

کاربرد های پمپ کف کش بهار

با توجه به این که به صورت معمول پمپ های کف کش برای پمپاژ آب و در مواردی که لزوم شناور بودن پمپ داخل آب احساس می شود، طراحی و ساخته می شوند، بنابراین کاربرد های آن ها بسیار مشخص و قابل حدس می باشد. با این حال در ادامه به مهم ترین کاربرد های پمپ کف کش بهار به صورت انحصاری اشاره شده است:

  • پمپاژ آب تمیز و کثیف از چاه های عمیق
  • مصارف خانگی
  • صنعت کشاورزی جهت آبیاری
  • انتقال آب از رودخانه ها و نهر ها
  • و صنایع مختلف دیگر

پمپ کف کش بهار پمپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *