پمپ, پمپ پیستونی

برند های پمپ پیستونی

طرز-کار-پمپ-پیستونی

انواع پمپ های پیستونی که به آن ها پمپ کارواش و پلانجری نیز گفته می شود. به دلیل ساختار و مشخصات پمپ پیستونی در مواردی که هد یا فشار بالا جهت پمپاژ مورد نیاز باشد کاربرد دارد.

طرز کار پمپ پیستونی به این صورت است که دارای پیستونی متحرک به سمت بالا و پایین می باشد. این پیستون با بالا رفتن خود سبب بسته شدن شیر خروجی و باز شدن شیر ورودی می شود. در این مرحله مکشی برای وارد شدن سیال به داخل پمپ به وجود می آید. سپس در ادامه حرکت این پیستون به سمت پایین، شیر خروجی و ورودی به ترتیب باز و بسته می شوند. که این امر سیال را مجبور به خروج از پمپ می کند.

انواع پمپ پیستونی

انواع پمپ پیستونی از نظر کارکرد به پمپ پیستونی بالابر، فشاری، شعاعی و محوری تقسیم می شود. همچنین در تقسیم بندی دیگری دارای پمپ کارواش، مه پاش و سم پاش می باشد. با مراجعه به مقاله های قبلی می توانید بیشتر راجع به طرز کار پمپ پیستونی و انواع آن مطالعه نمایید.

این پمپ ها برند های مختلفی دارند که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم. شما می توانید متناسب با مشخصات پمپ پیستونی و با مشاوره از شهر پمپ پمپ مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.

مشخصات-پمپ-پیستونی

برتولینی

این برند ایتالیایی می باشد که امروزه محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند. تولید این کمپانی بر پایه بهینه سازی محصولات، کوچک و کم صدا بودن پمپ هایش می باشد. مدل های محصولات پمپ پیستونی آن بسیار متنوع است. که در کاتالوگ پمپ برتولینی تمام مدل های آن ارائه شده است. برای دریافت کاتالوگ پمپ برتولینی می توانید به سایت شهر پمپ مراجعه نمایید.

شرکت پمپاک

شرکت پمپاک در اصل یک شرکت ایتالیایی است که با بیش از 10 سال تجربه در زمینه واردات تجهیزات صنعتی و خانگی فعالیت دارد. پمپ های شرکت پمپاک علاوه بر تعدد مدل دارای تنوع جنس نیز می باشد. همچنین در صورت خرابی، تعمیرات آن ها هم ساده و هم با هزینه کم انجام می گیرد.

برند پارکر و کت

هر دو برند آمریکایی می باشند که امروزه محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند. مزیت محصولات پارکر تنوع مدل آن ها از جمله انواعی با محور خمیده، صاف و با دبی های ثابت و متغیر است. این تنوع در لوازم پمپ پیستونی پارکر نیز موجود است. همچنین طراحی اجزای پمپ آن به گونه ای است که بسیار جمع و جور بوده و وزن کمی دارند.

از مزایای برند کت نیز متریال مورد استفاده در پمپ های پیستونی است. که از دو جنس استیل یا برنج هستند. و همچنین تامین فشار کاری بالای این پمپ هاست. که دبی آن ها پایدار است به این معنی که می توان فشار را در دبی ثابت نگه داشت.

آنووی

این برند ایتالیایی است که پمپ های آن تنوع بسیاری دارد. پمپ های کارواش آنووی نیز دارای تنوع مدل بسیار زیادی هستند. همچنین به دلیل استفاده از جدیدترین تکنولوژی در ساختمان آن ها، علاوه بر کیفیت بالا دارای مشخصات فنی متفاوتی نسبت به سایر برندها می باشند. این مشخصات ویژگی هایی نظیر شست و شو و نیز زدودن غبار و گرد و خاک را پوشش می دهد.

اینتر پمپ

انواع پمپ پیستونی هیدرولیک برند اینترپمپ، دارای هر دو نوع پمپ پیستونی صنعتی و پمپ پیستونی کوچک (خانگی) می شوند. بدیهی است مدل هایی که دارای مشخصات فنی پایین تری هستند از نوع پمپ پیستونی کوچک محسوب می شوند. و مدل هایی با فشار و دبی بالاتر، از نوع صنعتی هستند که در صنایع سنگین استفاده می شوند. از مشخصه های اصلی پمپ پیستونی اینتر، ابعاد فشرده، سروصدا و لرزش پایین آن هاست. همچنین تعمیرات و نصب آن ها نیز آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *