پمپ, پمپ پریستالتیک, پمپ دنده ای

برند های پمپ پریستالتیک

راه-اندازی-پمپ-پریستالتیک

پمپ های پریستالتیک از نوع پمپ های جابجایی مثبت می باشند. که از تجهیزات پمپ پریستالتیک در صنایع مختلفی استفاده می کنند. می توان گفت به دلیل تزریق یکنواخت و دقت بالا از سری پمپ های آزمایشگاهی نیز محسوب می شوند.

تجهیزات پمپ پریستالتیک شامل یک تیوب یا لوله ای انعطاف پذیر است. که توسط چندین غلطک یا کفشک تعبیه شده روی روتور، متراکم و سپس آزاد می شود. به طور دقیق تر نحوه کار پمپ پریستالتیک به این صورت است که این روتور به شکل دایره و روی قطر آن غلطک هایی برای فشار پایین و کفشک هایی برای فشارهای بالا جایگذاری شده است. این عملیات متراکم سازی و آزاد شدن تیوب، مکش لازم جهت پمپاژ سیالات را تامین می کند.

جهت راه اندازی پمپ پریستالتیک نیز بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. ولی در مطالب قبلی راجع به تعمیر و نصب و راه اندازی پمپ پریستالتیک توضیح داده ایم. می توانید برای مطالعه از کلمات لینک شده استفاده نمایید. در این مقاله قصد داریم برند های مختلف این پمپ را معرفی کنیم. تا راحت تر بتوانید پمپ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برند شهر پمپ (SP)

برند شهر پمپ متعلق به شرکتی ایرانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ آزمایشگاهی از سال 1390 شروع کرده است. محصولات برند شهر پمپ دارای مقاومت بالا و چون ساخت داخل است، از پشتیبانی خوبی برای مشتریان خود برخوردار است. از مزایای دیگر آن ها داشتن PLC و قابلیت نصب چشمی و پدال روی این دسته از پمپ هاست.

یکی دیگر از ویژگی های آن ها، این است که تمامی پمپ های آن به صورت سفارشی ساخته می شود. قیمت پمپ پریستالتیک ایرانی نسبت به برند های خارجی ارزان تر است. شما می توانید جهت مشاوره و استعلام قیمت پمپ پریستالتیک یا هر پمپ دیگری با ما در شهر پمپ تماس بگیرید.

قیمت-پمپ-پریستالتیک

شرکت فلویمک

برند فلویمک متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد. که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های متفاوت از سال 2012 شروع کرده است. محصولات آن نیز امروزه به سراسر جهان صادر می گردد. یکی از نکات مثبت پمپ های فلویک در مقایسه با سایر برند ها دبی بالای آن هاست. البته به دلیل همین دبی بالا، قیمت پمپ پریستالتیک این سری نیز بیشتر از مدل های با ظرفیت کمتر می باشد. همچنین دارای قابلیت تنظیم، محاسبه، نمایش و برنامه ریزی و شخصی سازی کردن آن ها را ممکن ساخته.

برند آکوا

این شرکت نیز ایتالیایی می باشد که یکی ار محصولات آن پمپ پریستالتیک است. از ویژگی های این برند تنوع و قیمت مناسب تولیدات و همین طور به دلیل ساختمان آن هزینه ی کم برای تعمیر پمپ  پریستالتیک لازم می باشد. این پمپ دارای سری های مختلفی است که توجه به جنس شیلنگ پمپ پرستالتیک یا تیوب متناسب با سیال امری مهم می باشد.

جسکو

این برند آلمانی می باشد که تنها ارائه دهنده میکرو پمپ پریستالتیک است. از مهم ترین ویژگی این محصول، طول عمر و راندمان و دقت بالای تزریق آن ها می باشد. همچنین به دلیل استفاده از متریال مقاوم برای پمپاژ طیف گسترده ای از سیالات مناسب هستند. برای ظرفیت های بالاتر، برند های داخلی و خارجی دیگری وجود دارند. که برند کاوش طب از جمله شرکت های ایرانی می باشد.

نحوه-کار-پمپ-پریستالتیک

اتاترون

این برند متعلق به شرکتی ایتالیایی است که امروزه به76 صادر می گردد. تولید شرکت اتاترون بر پایه مشتری مداری است و نوآوری و توجه به پایداری محیط زیست از دیگر ویژگی های شرکت اتاترون می باشد. تنها اجزای قابل تماس با سیال در این مدل پمپ، تیوپ آن می باشد. بنابراین با انتخاب متریال درست برای این قطعه می توان به راحتی سیالات خورنده و سمی را پمپاژ کرد.

سکو

شرکت ایتالیایی دیگر برند سکو است که پمپ های پریستالتیک آن نیز متشکل از انواع پمپ صنعتی و آزمایشگاهی می باشد. از جمله مزایای خرید پمپ پریستالتیک سکو، داشتن تنوع مدل برای رفع هرگونه نیازی است. این تعدد مدل شامل انواع هوشمند پمپ پریستالتیک صنعتی و آزمایشگاهی نیز می شود که قابلیت برنامه دادن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *