پمپ, پمپ دوزینگ

برند های دوزینگ پمپ

پمپ-تزریق-کلرزن-و-دوزینگ

پمپ های دوزینگ از نوع پمپ های جابجایی مثبت است. که برای پمپاژ مقدار مشخصی از سیال به مواد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این نوع پمپ می تواند حجمی مشخص و دقیقی از یک ماده را به هرگونه دوغابی به صورت پیوسته تزریق کند. همچنین چون این میزان و نیز مقدار خروجی پمپ با دقتی بسیار بالا قابل اندازه گیری است. به آن پمپ تزریق فشار بالا یا پمپ اندازه گیری نیز گفته می شود.

پمپ های پریستالتیک نیز کارکردی شبیه دوزینگ پمپ ها دارند ولی دارای تفاوت هایی هستند. مثلا پمپ تزریق پزشکی از نوع پریستالتیک است. زیرا دقت بالاتری در تزریق سیال دارند از همین رو به عنوان پمپ تزریق پزشکی نیز شناخته می شوند. جهت مطالعه ی بیشتر می توانید به مقاله های قبلی مراجعه نمایید.

پمپ های دوزینگ برند ها و انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربری های مشخصی استفاده می شوند. انواع این دوزینگ ها شامل سلونوئیدی، پیستونی، پریستالتیک، دیافراگمی و هیرولیکی است. که هر کدام از این مدل ها متناسب با کاربری مشخصی استفاده می شوند. مثلا دوزینگ پیستونی به دلیل فشار خروجی زیاد به عنوان پمپ تزریق فشار بالا کاربرد دارد.

همچنین کمپانی های ایرانی و خارجی متنوعی به تولید این پمپ ها پرداخته اند. به همین خاطر پمپ دوزینگ قیمت های مختلفی دارد. در این مقاله قصد داریم برند های خارجی این پمپ را بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. شما می توانید جهت خرید پمپ دوزینگ قیمت و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

برند آکوا

این برند متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که از سال 1974 فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ های آزمایشگاهی در کاربری های مختلف شروع کرده است. محصولات این کشور امروزه به 100 کشور صادر می گردد. مهم ترین ویژگی این دوزینگ پمپ عدم وجود نشتی و مقاومت بالای آن است. به همین دلیل برای سیالات خورنده بسیار مناسب می باشد.

شرکت اتاترون

این برند در سال 1979 تاسیس شد و دارای تنوع مدل بسیاری است. این شرکت به سرعت توانست در زمینه ی انواع پمپ تزریق کلرزن و تجهیزات مواد شیمیایی در ایتالیا پیشرفت چشمگیری داشته باشد. پمپ تزریق کلرزن اتاترون اکنون در سراسر جهان در صنعت تزریق مواد شیمیایی پیشرو است.

 

پمپ-دوزینگ-قیمت

 

نمایندگی دوزینگ پمپ سکو

این برند شرکتی ایتالیایی است که محصولات آن امروزه به بسیاری از کشورها صادر می شود. شهر پمپ نیز به عنوان نمایندگی دوزینگ پمپ سکو در تلاش است تا محصولات این برند را به صورت اینترنتی در اختیار شما قرار دهد. سایز و متریال های مورد استفاده در این پمپ ها از دیگر ویژگی های مثبت آن ها است. همین موارد مقاومت بالایی در برابر خوردگی برای دوزینگ پمپ سکو تامین می کند.

برند امک

این شرکت نیز ایتالیایی است که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع آنالایزر و دوزینگ پمپ ها از سال 1982 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه مدیریت تمامی مراحل از تأمین مواد اولیه تا پشتیبانی و خدمات پس از فروش جهت تضمین کیفیت و مشتری مداری است. از مهم ترین مزایای دوزینگ پمپ های این برند ظرفیت و فشار آن ها است که دارای تنوع زیادی می باشد.

جسکو

برند جسکو متعلق به شرکتی آلمانی می باشد که تولید این کمپانی بر پایه نوآوری در ساخت و خطوط تولید قوی پمپ ها است. استفاده از جنس های مختلف و تنوع مدل پمپ ها از مزایای این شرکت می باشد. و به دلیل اینکه برخی از مدل های آن هوشمند است، در نتیجه دقت بالایی در میزان پمپاژ سیالات شیمیایی دارند.

گراندفوس

این شرکت دانمارکی می باشد که با خرید آلدوز در سال 2006، شروع به تولید تجهیزات آب و فاضلاب کرد. برند گراندفوس هر دو نوع پمپ دوزینگ سلونوئیدیو برقی دیافراگمی را دارد. دیافراگم تمامی مدل ها از جنس PTFE ساخته شده است. زیرا با توجه به کاربرد این پمپ ها باید از ویژگی ضد خوردگی برخوردار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *