پمپ, پمپ سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ سیستما

برند سیستما

به طور کلی امروزه تولید پمپ های سانتریفیوژ و شبیه سازی پمپ سانتریفیوژ ، همچون انواع حلزونی و خانگی گسترده تر شده است. این پمپ ها خود دارای تنوع مدلی بالایی نظیر انواع پمپ سانتریفیوژ خودمکش و معمولی می شوند. اما نکته مشترک در رابطه با تمامی این مدل ها، راندمان پمپ سانتریفیوژ فارغ از نوع آن هاست. به منظور انتخاب این محصولات توجه به محاسبه دبی پمپ سانتریفیوژ و هد آن لازم و ضروری است. همچنین برند های مختلف با کیفیتی، مانند پمپ سانتریفیوژ سیستما از این پمپ ها وجود دارد. در ادامه به تشریح بیشتر آن ها پرداخته خواهد شد.

برند سیستما متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد. این شرکت در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مختلف بیش از 30 سال سابقه دارد. تولیدات این کمپانی به بیش از 100 کشور در سراسر جهان صادر می شود. از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، توسعه و گسترش دامنه محصولات خود به منظور رفع تمامی نیاز های مشتریان می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ سانتریفیوژسیستما می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتر از آن نیز ارائه شده است.

برند سیستما

ویژگی های پمپ سانتریفیوژ سیستما

در قسمت بالا نیز ذکر شد که برند سیستما تنوع مدلی بالایی برای هر نوع از پمپ ها دارد. انواع پمپ های سانتریفیوژ نیز از این قاعده مستثنی نیست. این انواع شبیه سازی پمپ سانتریفیوژ خودمکش را نیز در بر می گیرد. در ادامه به صورت خلاصه مدل های پمپ های سانتریفیوژ سیستما همراه با محاسبه دبی پمپ سانتریفیوژ آورده شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) درجه حرارت
TCX 29.5 12 90
TWX-C 26 60 90
TWX-A 18 84 90
JET-X 56 4.8 40
JET-M 58 5.4 40

 

این محصولات تنها بخشی از مدل های موجود این برند محسوب می شوند. شما می توانید به منظور مشاهده کامل تمامی محصولات اینجا کلیک کنید. همچنین در جهت خرید این پمپ ها و دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با کارشناسان ما در شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ سانتریفیوژ سیستما

مهم ترین مزیت این پمپ ها، بالا بودن راندمان پمپ سانتریفیوژ این برند می باشد. این به این معنی است که ای پمپ ها هم عملکرد قابل توجهی حین کار دارند. هم قادر به افزایش فشار بالایی می باشند. از دیگر ویژگی های آن ها امکان سلف پرایمینگ است که مدل های دارای این ویژگی با نام پمپ سانتریفیوژ خودمکش شناخته می شوند. به این طریق امکان توزیع اتوماتیک سیال که معمولا آب است نیز وجود دارد. مصرف پایین انرژی و در عین حال کیفیت بالا از دیگر مزایای این محصولات به حساب می آید.

راندمان پمپ سانتریفیوژ خود مکش

کاربردهای پمپ سانتریفیوژ سیستما

اصلی ترین کاربرد این پمپ ها، پمپاژ آب با فشار مناسب در سیستم ها می باشد. صنایع مورد استفاده برای این منظور نیز برای برند سیستما به شرح زیر می باشد.

  • صنایع کشاورزی به منظور آبیاری
  • مصارف خانگی جهت آبرسانی
  • موارد صنعتی
  • قنات ها و استخر ها
  • سیستم های تهویه مطبوع
  • شست و شوی کارخانه جات
  • صنایع عمرانی
  • انواع بوستر پمپ ها
  • صنعت آب و فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *