پمپ, پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی دیزل ساز

پمپ طبقاتی دیزل ساز

برند دیزل ساز

به طور کلی برای موارد سنگین در پمپاژ آب، از مدل هایی خاص که برای این منظور طراحی شده است، استفاده می گردد. همانطور که می دانید این مدل ها برای دبی های بالا، پمپ حلزونی و برای هد بالا، پمپ های طبقاتی می باشند. انواع پمپ آب طبقاتی نیز شامل دو دسته طبقاتی عمودی و افقی هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از سازندگان داخلی این پمپ ها، پمپ طبقاتی دیزل ساز بپردازیم. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت پمپ آب طبقاتی کشاورزی آکبند با شماره 44965607-021 تماس بگیرید. زیرا شهر پمپ به عنوان نمایندگی رسمی برند های مختلف، در زمینه فروش پمپ اب طبقاتی دست دوم فعالیت نمی کند.

برند دیزل ساز متعلق به شرکتی ایرانی و تولید داخل می باشد. فعالیت خود را از سال 1360 و در زمینه تولید و عرضه پمپ ها در زمینه های مختلف شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و به صورت هم زمان قیمت مناسب محصولاتش می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ طبقاتی دیزل ساز می باشد که در ادامه، اطلاعات کامل آن نیز ارائه شده است.

برند دیزل ساز

ویژگی های پمپ طبقاتی دیزل ساز

برند های داخلی و خارجی بسیاری از پمپ های طبقاتی، همچون اطلس، پنتاکس، ابارا و لئو در بازار فروش امروز ایران عرضه می شوند. تمامی این برند ها نیز از تنوع مدل خوبی برخوردارند. اما برند دیزل ساز، در مقایسه با این تولید کننده ها، تعداد کمتری از پمپ ها را داراست.

همانطور که در کادر بالا مشاهده می فرمایید، همگی مدل های پمپ های دیزل ساز از نوع پمپ طبقاتی عمودی می باشند. متریال مورد استفاده در آن ها نیز تماما از استنلس استیل است. بنابراین تنها عامل تاثیر گذار روی قیمت پمپ آب طبقاتی کشاورزی این برند، هد و دبی آن هاست.

مزایای پمپ طبقاتی دیزل ساز

همانطور که در بالا ذکر شد، استفاده از متریال مناسب در ساخت این پمپ ها، باعث شده است که این محصولات از مقاومت بالایی برخوردار باشند. بنابراین کارایی آن ها نیز تا حد قابل قبولی افزایش یافته است. کیفیت بالای ساخت و قیمت مناسب از دیگر مزایای این پمپ ها به حساب می آید. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نیز مصداقی دیگر از این موضوع به شمار می رود. به همین خاطر خرید پمپ اب طبقاتی دست دوم عملا بی فایده خواهد بود. تنها موضوع قابل توجه در انواع پمپ آب طبقاتی ، رعایت نکات زیر هنگام نصب آن ها می باشد. این نکات عملکرد پمپ ها را به صورت چشمگیری بهبود می بخشد.

  • استفاده از تابلو فرمان با حفاظت مناسب
  • استفاده از صافی مخصوص
  • هواگیری پمپ هنگام نصب
  • سرویس کردن به موقع

انواع پمپ آب طبقاتی

کاربردهای پمپ طبقاتی دیزل ساز

با توجه به این موضوع که میزان هد و دبی این پمپ ها، هر دو بسیار بالاست. استفاده از پمپ های طبقاتی منطقا برای موارد سنگین توصیه می شود. این موارد سنگین شامل تمامی صنایع می باشد. در ادامه به مهم ترین آن ها در رابطه با محصولات برند دیزل ساز اشاره شده است.

  • ساخت بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی
  • به منظور تقویت فشار
  • در مبدل های حرارتی
  • انواع دیگ بخار
  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *